תוכן ענינים
  1. 6 שעונים לגבר בזול שמומלץ לא לפספס 2024
  2. שעונים לגברים
  3. 1. SEIKO 5
  4. 2. HAMILTON KHAKI FIELD
  5. 3. TISSOT PRX
  6. שעונים חכמים זולים
  7. 4. Apple Watch Series 3
  8. 5. Samsung Galaxy Watch
  9. 6. השעון המעוצב ביותר! שעון יד Tommy Hilfiger 1791547
  10. כיצד לבחור את השעון החכם הזול הטוב ביותר עבורך

6 שעונים לגבר בזול שמומלץ לא לפספס 2024

6 שעונים לגבר בזול שמומלץ לא לפספס 2024

שעונים לגברים

כולם צריכים שעון. שעון אנלוגי או שעון חכם, לא משנה מה אתה מחפש, אנחנו חיים בעידן הזהב של שעונים לגבר בזול. מעולם לא היו כל כך הרבה שעונים מומלצים ואיכותיים זמינים עבור כל כך מעט כסף. כמובן, סגנונות יוקרה של שעונים לגבר יש בשפע, אבל אתה לא צריך להוציא כל כך הרבה כסף על השעון היומיומי שלך. כמה מהאפשרויות הטובות ביותר הן זולות. הם מבצעים את תפקיד הליבה שלהם, הם נראים טוב כשעושים את זה, והם במחירים סופר טובים. 

אז מה אתה צריך לחפש בשעון זול? בכנות, הדבר החשוב ביותר הוא להימנע מאותם מותגים נוכלים שלכאורה מוציאים יותר על שיווק באינסטגרם ממה שהם מעצבים. לשם כך דאגנו לכם לרשימת 6 שעונים לגברים מומלצים שתוכלו לקנות בזול.

1. SEIKO 5

מאז השקתו ב-1968, ה-Seiko 5 הפך לאחד משעוני הספורט המגניבים והמשתלמים ביותר בכל הזמנים. ב-50 השנים האחרונות נראו עיצובים רבים של שעון סוס עבודה זה, אך תמיד עם חמש תכונות עיקריות: תנועה חזקה, עיצוב מארז עמיד, סלילה אוטומטית, עמידות בפני מים, תצוגת יום ותאריך וכתר שקוע בשעה ארבע. הושקו מחדש בשנת 2019 עם הכותרת "נולד בשנות השישים, עוצב מחדש לעת עתה", המארזים גדולים יותר ב-42.5 מ"מ, אפשרויות רצועות חדשות כוללות רצועות בסגנון נאטו וצמידים מילאנו.

Seiko 5 Sports
עמידות במים. תצוגת תאריך(בשעה שלוש)
£250.00
GOLDSMITHS

2. HAMILTON KHAKI FIELD

למרות שהם מיוצרים היום בשוויץ, שעוני המילטון עדיין שומרים על הרוח האמריקאית שהפכה אותם למפורסמים. במקור, שבסיסו בלנקסטר, פנסילבניה, ההשראה לקו הנוכחי של שעוני חאקי פילד מתחילה בשעונים הצבאיים שיוצרו על ידי המותג בשנות הארבעים. החזק והאלגנטי, מארז הנירוסטה המצופה בשחור בגודל 38 מ"מ של היצירה האחרונה הזו כולל חוגה שחורה עם מחוגים מצופים לכה לבנה המודגשות עם Super-LumiNova בצבע חול. השעון מופעל על ידי תנועה שנפצעה ביד והסגנון הצבאי שלו בא לידי ביטוי ברצועה השחורה והמעשית שלו בסגנון נאטו.

KHAKI FIELD
שעון בסגנון צבאי מבית חברת המילטון
£465.00
HAMILTON

3. TISSOT PRX

השעון הספורטיבי שהשתלט על האינסטגרם בשנה האחרונה. ה-PRX המגניב ללא מאמץ של טיסו הוא התחייה הטובה ביותר משנות ה-70 שראינו מאז הקאמבק קצר המועד של לד זפלין. ברור שגם שוברי הקופות AP Royal Oak וגם פאטל פיליפ נאוטילוס הוכיחו השראה בעיצוב הצמיד המשולב הזה, אבל אין להכחיש שהשעון הזה הוא צ'ארמר אמיתי בפני עצמו. ישנן גרסאות אוטומטיות וכרונוגרף זמינות גם אם לא אכפת לך להוציא קצת יותר.

T-Classic PRX
עמיד במים עד 100 מטר, מבית חברת TISSOT
£295.00
GOLDSMITHS

שעונים חכמים זולים

השעונים החכמים הזולים הטובים ביותר יכולים לעזור לך להישאר מחובר מבלי שתצטרך להוציא הרבה עבור משהו שאתה עונד על פרק היד שלך. כמו בשעונים החכמים הטובים ביותר, דגמי התקציב הללו מציעים תכונות כגון הודעות סמארטפון וכמה יכולות מעקב אחר כושר, כגון GPS ומדפי דופק.

כמה מהשעונים החכמים הזולים הטובים ביותר הם פשוט גרסאות ישנות יותר של דגמים אחרים. אז למרות שאולי אין להם את כל המאפיינים העדכניים ביותר (המסכים שלהם עשויים להיות קצת יותר קטנים, וחלק מהחיישנים שלהם לא כל כך מתוחכמים), הם כנראה נחשבו לשעונים החכמים הטובים ביותר כשהם יצאו לראשונה, והם עדיין טובים למדי.

4. Apple Watch Series 3

השעון החכם הזול הטוב ביותר בסך הכל הוא Apple Watch Series 3. עם מחיר התחלתי של 199 דולר, הוא נמצא בקצה הגבוה של שעון חכם זול, אבל יש לו את המרב להציע בכל הנוגע לאפליקציות, התראות, מעקב אחר כושר ועוד. בנוסף, Apple Watch 3 כולל Apple Pay מובנה, כך שתוכל להשתמש בו כדי לרכוש פריטים מבלי לגעת בכלום. תזדקק לאייפון אם תרצה להשתמש בו, אבל תקבל את ה-watchOS 8 העדכני ביותר שיצא עם Apple Watch 7.

שעון אפל סדרה 3
*8GB של אחסון; תצוגת 340X272, מציג התראות והפעלה של אפליקציות, חיישן קצב לב
*עמיד במים עד 50 מטר, GPS מובנה, מד גובה ברומטרי
$139.99‎‏
AMAZON

5. Samsung Galaxy Watch

השעון החכם הזול הטוב ביותר עבור משתמשי אנדרואיד הואSamsung Galaxy Watch Active, שהוא גם 199 דולר, אבל יש לו תכונות מעקב אחר כושר כולל GPS מובנה, בתוספת עיצוב נהדר. Samsung Galaxy Watch 4 הוא אלטרנטיבת הפרימיום והשעון החכם הטוב ביותר עבור אנדרואיד בסך הכל.

Samsung Galaxy Watch Active
*אימון אוטומטי מתקדם
*ניהול שינה ומתח
*ניטור בריאות פרואקטיבי
*תואם אנדרואיד/iOS
$199.99
ADORAMA

6. השעון המעוצב ביותר!: שעון יד Tommy Hilfiger 1791547

מי שמחפש שעון יד יוקרתי ואלגנטי לגבר, לא יוכל להתעלם מיופיו המיוחד של שעון יד Tommy Hilfiger 1791547. זה הוא שעון איכותי, בעל מנגנון קוורץ. השעון מגיע עם רצועת אל חלד שחורה שניתנת להתאמה על פי גודל פרק כף היד. השעון בעל מחוגים זוהרים בחושך ומנגנון הצגת ימי שבוע, וכל זה במחיר משתלם במיוחד.

שעון יד Tommy Hilfiger 1791547
שעון איכותי, מעוצב ויוקרתי לגבר
יתרונות
- מנגנון קוורץ
- רצועת אל חלד ניתנת להתאמה על פי גודל פרק כף היד
- מחוגים זוהרים בחושך
- מאפשר הצגת ימי השבוע ושעון 24 שעות
חסרונות
מגיע בצבע שחור בלבד
₪390
WATCH4U

כיצד לבחור את השעון החכם הזול הטוב ביותר עבורך

כשאתה קונה שעון חכם זול, אתה צריך לחפש את אותם דברים כאילו אתה קונה דגם במחיר גבוה יותר. ראשית, איזה סוג סמארטפון יש לך? אם יש לך אייפון, אנו ממליצים להישאר עם Apple Watch Series 3 (או גרסה אחרת), שכן Apple Watch הוא השעון החכם היחיד שעובד במלואו עם האייפון.

אם יש לך סמארטפון אנדרואיד, הבחירה הטובה ביותר שלך היא שעון חכם של סמסונג או Wear OS; שתי הפלטפורמות הללו תומכות באופן מלא בטלפונים אנדרואיד, כגון ביצוע וקבלת שיחות מפרק היד שלך, כמו גם יצירת הודעות. ל-Wear OS יש ספריית אפליקציות גדולה בהרבה מזו של מערכת ההפעלה מבוססת Tizen של סמסונג, אבל אנחנו מעדיפים את הממשק בשעונים החכמים של סמסונג, והם נוטים להיות בעלי חיי סוללה ארוכים בהרבה.

יש שעונים, ויש שעונים. הראשון אומר לך מה השעה. האחרון אומר לעולם איזה סוג של אדם אתה - אחד שאכפת לו מאומנות, מסורת, וזמן שנוצל היטב (ולעתים קרובות, מושקע היטב). שעון מסוג זה מורכב בדרך כלל בפינה שקטה של שוויץ, שם, כמו גם גלגלי שיניים וגלגלי שיניים ומתכות יקרות, יצרניו מוסיפים גם משהו בלתי ניתן לתיאור. משהו בעל ערך רב יותר מסתם לדעת מה השעה.